rama-rama

Tuesday 27 December 2011

BILA SEPUPU AKU DAPAT UDANG GALAH!!!


sekali tgok xbesaq mana pn udang galah nie tp boleh la...bg dia nie mmg dh besaq dh...yg penting udang nie depa tangkap kt parit depan umah aku ja!!! dua beradik nie mmg susah nk dok diam kt umah...mcm2 xtvt bila balik kampung...tgok la moto honda petak kt umah aku...nk hancur dibuatnya...selamat taya je yg pancit...tp xpa...bkn selalu depa nie balik kmpung...biaq p la..
hhahaah...sempat la posing beb!!!besaq an!!!satu kmpung pusing jala ikan...mmg byk la 2 org nie dpt ikan...yg kt umah plak yg marah sbb penat nk siang ikan2 tu...dh la byk!!!besa la adik aku yg no.2 tu mmg malas ckit beb2 dapuq nie...jenuh paksa...huhuhu

menjala kt parit belakang tu ja...dpt udang galah...puyu,haruan,sepat,keli mmg dh xpndang la bila dh dpt udang nie...tp bkn si sazali nie yg dpt udang tu...
nie la budak yg dpt udang galah tu...sazmil namanya...masih single...hahaha...promote sepupu...time angkat jala tu mmg dia nie xusha yg lain dh...trus ambk udang galah tu...sambil tunjuk muka bangga kt kami yg ada dlm umah...puyu dgn sepat di biarkn begitu saja...tok aku senyum sampai ke telinga bila tgok si sazmil nie dpt udang galah sepit biru beb!!sekian,terima kasih...:)




No comments:

Post a Comment

cursor

Blacy Smiley - Silly