rama-rama

Tuesday 13 December 2011

REUNION bebudak ELEKTRIK 07/08 SMTNT selepas tiga tahun!!!

2 julai 2011...reunion kami bebudak letrik diadakan hanyalah disebabkan jeles tgok bebudak awam wt reunion sama-sama depa...aku pn pelan la dgn si farah kta yg klas kita pn kena wt reunion gak...sbb dh lama sgt xjumpk...kami pn contact balik nombor member2 yg len...bgtau yg kami merancang utk wt reunion tu...semua ada yg ok...ada yg xcmfrm lg la...tp rancangan tu tetap harus dijalankan....pelan-pelan pya pelan smpai la hari yg di tggu....banyak nie je yg dtg!!!!huhuhu...separuh je...ok la daripada xdak lngsung an!!







open table: igtkan ramai sgt an...20 org cmtu je yg dtg...tggu mknan....selepas berejam nk smpai cini...ok la tmpat dia!!!






peristiwa yg aku xdpt lupakan...semasa utk smpai ke puncak...berlaku satu kejadian yg xdiingini....kt member aku sorang nie...bila moto jatuh di sebabkan faktor jalan yg agak licin...selamat xmasuk gaung...tp syukur la beliau selamat...cuma moto la agak parah ckit!!!!huhuhu












Dari kiri belakang: fazly(apek),sazuan(mamu),azreen(ayen),halim(angin),
                            wani(kaklong),yuhanis(anis),jannah,atikah,uyon dan farah.
Dari kiri depan: azmeer(mat men),hafizal(pjan),izhar(penat),hafiz(paktam),firdaus(penyu) dan sofwan(cirit)

yg balik awal azrul(cendawan),adha dan aminul(spark) tu nasib la gambar xdak...phm2 la an...yg tak dtg tu...insyaallah...nnt kita wt reunion lg...lepas nie semua kena dtg!!! sorry la gmbr aku letak xbyk sgt...nnt ada plak yg kata aku nie PULUN sgt!!!huhuhu

No comments:

Post a Comment

cursor

Blacy Smiley - Silly