rama-rama

Monday 19 December 2011

TENTANG BINI NO.2 YG TERSAYANG

Haaa....kali nie aku nk mengarut cikit bersama bini nombor 2 aku...aku mmg dh lama minat kt dia nie...tp masih xmampu nk memiliki....mungkin sbb aku nie xhemsem xberduit kot...hahaha...xdak kaitannya pn...aku nk cite mcm mna aku leh bersama smpai skrg...17/2/2010 adalah tarikh yg paling bermakna buat org mcm aku...sbb aku dh dapat aku yg aku nk....tarikh pertama kali aku bersama dia....dia nie biasa ja sama dgn yg lain-lain...nk tau sapa ini no 2 aku....haaaaa...mai hampa jgn gelak plak....
 haa...nie lah dia bini no 2 aku....PJN1945...tgok akudlu kurus je kn....tp skrg nie...hahaha...dh puas hati ke...tgok la puas2 nohh...1945 menarik kn...hnya org yg tau je knpa...1945...tu rahsia adk beradik aku...hampa xyah la nk tau....hahaha...xdak apa pn!!!


dh byk tmpat aku bersama dgn pjn aku nie...dia nie manja ckit...byk gak la duit aku habis sbb kn dia nie...satu lg dia nie kuat sgt makan minyak...kkdng tu geram jgk aku...huhuhu...tp xpe la kalau dh syg apa pn boleh jadi...




tgok yg mna cantek....mesti la pjn aku...huhuhu...perasan la aku...xpe la aku mmg kuat perasan...skrg nie dh nk dekat dua tahun dh aku dgn dia nie...2thun lama kot...skrg nie bunyi dia pn dh kuat...besa setiap bulan ulang alih parit buntar-arau...jauh kn pjn aku dh smpai...nie la bini no 2yg aku syg sgt tu....

haaa...tgok nie gmbaq trbaru bersama bini no 2 aku...time nie otw nk ke teluk bahang,penang...aku syg giler kt bnda alah nie....tp korang jgn salah anggap plak...aku nie bkn mat rempit...tp aku hanya pengguna motosikal saja...sekian terima kasih....kpd yg sudi buang masa nk baca tentang bini no 2 aku nie....cauuuuu luu!!!

2 comments:

  1. wah bro dah ada blog skrg ni..jadi mamat blogger la plak kan...

    ReplyDelete
  2. HAHAAH...baru tgh nk belajar2 je...

    ReplyDelete

cursor

Blacy Smiley - Silly